پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال

ساخت وبلاگ

در روزهایی که قیمت ارزهای دیجیتال کاهش می یابد، افراد بیشتری به فکر خرید آن ها می افتند. بسیاری از سرمایه گذاران مایل اند که با خرید ارز دیجیتال در کف های قیمتی، حداکثر سود ممکن را کسب کنند. در ارتباط با ارز دیجیتال شیبا نیز همین دیدگاه وجود دارد. این روزها که قیمت شیبا در سطح پایینی قرار دارد، افراد زیادی در سراسر جهان به خرید شیبا فکر می کنند. اما چگونگی خرید شیبا همه چیزی شما لازم دارید نیست و باید نکات مهمی را درباره آن بدانید. یکی از این نکات، پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال SHIB است. به این منظور ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین تصمیم ممکن را در این مورد بگیرید.

شیبا چیست؟

معرفی ارز دیجیتال شیبا (SHIB)

در یکی از مقاله های قبلی بلاگ، ارز دیجیتال شیبا (SHIB) را به شما معرفی کردیم. این مطلب به بررسی بعد خاصی از خرید شیبا اختصاص دارد که انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال می باشد. اگر اهمیت انتخاب صرافی در خرید شیبا را بدانید با دید بهتری پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب می کنید. با این حال در ابتدا برای کسانی که مقالات قبلی ما را مطالعه نکردند مقدمه ای از شیبا می گوییم تا بیشتر با این ارز دیجیتال محبوب آشنا شوند. پس از یک معرفی اجمالی، به سراغ انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید شیبا می رویم.

ارز دیجیتال شیبا یک توکن نوظهور در بازار کریپتو محسوب می شود. این توکن با کمک بلاک چین اتریوم در سال 2020 راه اندازی شد تا رقیبی جدی برای ارز دیجیتال دوج کوین باشد. در مدتی کوتاه، تقاضا برای خرید شیبا به شدت زیاد شد و قیمت شیبا چند موج افزایشی انفجاری را به خود دید. همین عامل باعث شد که شهرت ارز دیجیتال SHIB از قبل بیشتر شود و تعداد متقاضیان آن افزایش یابد. توکن SHIB در کمتر از یک سال توانست به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شود. هنوز هم عده زیادی معتقد اند که خرید شیبا می تواند سود کلانی را به سرمایه گذاران بدهد.

خرید شیبا

برای خرید شیبا چه کارهایی لازم است؟

اگر با مطالعه مطالب بالا، تصمیم شما برای خرید شیبا قطعی شد، مطابق مراحل ذیل عمل کنید تا این ارز دیجیتال را در کمترین زمان ممکن به دست آورید. اولین گام برای خرید شیبا انتخاب صرافی ارز دیجیتال است. به دلیل اهمیت بالای این موضوع، توضیحات اختصاصی لازم را در بخش بعد بیان می کنیم. سایر مراحل خرید شیبا در صرافی های ارز دیجیتال عموما مشترک هستند. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن صرافی شوید و ثبت نام و احراز هویت خود را در آن انجام دهید. اکنون شما یکی از اعضای صرافی هستید و به تمامی امکانات آن دسترسی دارید. بنابراین به صفحه کیف پول می روید و موجودی حساب خود را به مقدار مورد نظر افزایش می دهید. آخرین مرحله خرید شیبا نیز ورود به صفحه خرید و فروش شیبا و ثبت سفارش خرید با یکی از روش های موجود است.

دو روش عمده برای خرید و فروش شیبا و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد: روش عادی و روش فوری. هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارند و امکانات ویژه ای را به شما می دهند. به طور مثال روش عادی قیمتی منعطف دارد که توسط خود شما تعیین می شود. کارمزد این روش سفارش گذاری نیز کمتر از روش دیگر می باشد. در ثبت سفارش فوری، زمان اهمیت بیشتری دارد. بنابراین قیمت معامله شیبا توسط بازار تعیین می شود و معامله شما در لحظه صورت می گیرد. صرافی های ارز دیجیتال مختلف با توجه به سیاست های داخلی خود، ممکن است شرایط متفاوتی را برای روش های ثبت سفارش در نظر بگیرند. بنابراین باید یک صرافی آنلاین مناسب را برای خود انتخاب کنید که این امکانات را به بهترین شکل ارائه دهد.

بهترین صرافی برای خرید شیبا

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید شیبا کدام است؟

در حال حاضر دید شما نسبت به شیبا و اهمیت انتخاب درست صرافی برای خرید آن کامل تر است. بر همین اساس می توانید صرافی ارز دیجیتال خوبی را برای خرید شیبا پیدا کنید. در این راه معیارها و ملاک های متفاوتی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید. با بررسی این معیارها انتخاب دقیق تری می کنید و از دام های تبلیغاتی در امان می مانید. لیست زیر چند نمونه از راه های شناسایی صرافی ارز دیجیتال مورد نظر را به شما نشان می دهد:

  • به میزان سرعت و سطوح امنیتی صرافی دقت کنید
  • با پشتیبانی صرافی ارتباط بگیرید تا سرعت و کیفیت پاسخگویی آن را بررسی نمایید
  • با مبالغ کم خرید و فروش شیبا را انجام دهید تا با راحتی و سرعت مراحل آشنا شوید
  • واریز و برداشت با شبکه های مختلف را امتحان کنید
  • عمق صف های معاملاتی را مورد توجه قرار دهید

پنج توصیه فهرست بالا، شما را برای شروع حرفه ای فعالیت آماده می کند. پس از آن می توانید خرید شیبا را به سادگی و مطابق آموزش های پیشین انجام دهید.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : خرید شیبا ,قیمت شیبا ,خرید و فروش شیبا, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 16:38

بیت کوین نامی آشنا برای علاقمندان به سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال است. در بازار کریپتو بیش از هر چیز دیگری، نام بیت کوین را می شنوید. بیت کوین معروف ترین، پر طرفدار ترین، اولین و قابل اعتماد ترین ارز دیجیتال است و به همین خاطر آثار مستقیم و غیر مستقیم زیادی روی سایر اعضای بازار دارد. به همین دلیل همواره توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران نسبت به این ارز دیجیتال بسیار زیاد است. اگر بخواهیم صفر تا صد بیت کوین را با هم بررسی کنیم باید ساعت ها زمان بگذاریم! به همین خاطر ما در این مقاله فقط به معرفی اجمالی ارز دیجیتال BTC، آموزش خرید بیت کوین و ذخیره آن در کیف پول های دیجیتالی می پردازیم. برای مطالعه مطالب تکمیلی می توانید روی لینک موجود در مقاله کلیک کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

بیت کوین چیست؟

معرفی ارز دیجیتال بیت کوین

همانگونه که در مقدمه مقاله گفتیم، بیت کوین همواره در جمع ترین های بازار ارز دیجیتال نقش پر رنگی دارد. این رمز ارز پر طرفدار بیش از هر کوین و توکن دیگری قدمت دارد و مورد توجه قرار می گیرد. به همین دلیل حتی اگر تمایلی به خرید بیت کوین ندارید و ترجیح می دهید که روی سایر رمز ارزها سرمایه گذاری کنید، نباید از این ارز دیجیتال غافل شوید. تغییرات قیمت بیت کوین و تسلط آن بر بازار می تواند سرنوشت سایر رمز ارزها را هم تغییر دهد. این یکی از چند دلیلی است که عموم معامله گران از خرید بیت کوین استقبال می کنند و آن را در سبد سرمایه گذاری خود قرار می دهند. بیت کوین ویژگی های خاصی هم دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • بیت کوین غیر متمرکز است و توسط هیچ نهاد خاصی هدایت نمی شود
  • تراکنش های بیت کوین بدون واسطه هستند و برای انجام آن ها نیازی به کسب مجوز ندارید
  • امنیت شبکه بیت کوین با توجه به استفاده از تکنولوژی بلاک چین و معاملات رمزنگاری شده بسیار زیاد است
  • امکان دابل اسپندینگ (دو بار خرج کردن) در شبکه بیت کوین وجود ندارد
  • برای تراکنش های بیت کوین اکسپلوررهای زیادی وجود دارد که قابلیت پیگیری تراکنش را به شما می دهند
  • ماهیت بیت کوین ضد تورم است و مقدار عرضه مشخصی برای آن وجود دارد (21 میلیون بیت کوین)

این موارد تنها بخشی از ویژگی ها و کاربردهای اعجاب انگیز بیت کوین هستند. به همین خاطر است که خرید بیت کوین توسط افراد زیادی انجام می شود و بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده آن خوشبین اند.

خرید بیت کوین

آموزش خرید بیت کوین

پیش از اینکه خرید بیت کوین را انجام دهید بهتر است که به توضیحات فوق اتکا نکنید و مطالب تکمیلی را هم بخوانید. اینگونه دانش بیشتری در مورد این ارز دیجیتال به دست می آورید و با دید بهتری می توانید خرید و فروش آن را انجام دهید. خرید و فروش بیت کوین به سادگی و مطابق چند مرحله انجام می شود. در این بخش یک راهنمای کامل را برای این کار به شما ارائه می کنیم تا مسیرتان هموار تر شود. در صورتی که طبق مراحل زیر عمل کنید می توانید در مدت زمان کوتاهی خرید بیت کوین را انجام دهید:

  1. وارد سایت صرافی ارز دیجیتال شوید
  2. ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید
  3. به صفحه کیف پول بروید و گزینه واریز تومان را انتخاب کنید
  4. به مقدار دلخواه، موجودی حساب خود را افزایش دهید
  5. وارد صفحه خرید و فروش بیت کوین شوید و کادر خرید بیت کوین را پر کنید

به همین راحتی توانستید که خرید بیت کوین را انجام دهید. حالا بهتر است که دارایی هایتان را از صرافی خارج کنید و نزد خود نگه دارید. انجام این کار با استفاده از کیف پول های دیجیتالی غیر امانی انجام می شود. در بخش بعد، نحوه انتقال بیت کوین از صرافی به کیف پول را به شما می آموزیم تا در انجام این کار هم مشکلی نداشته باشید.

کیف پول های بیت کوین

کیف پول های بیت کوین

کیف پول های زیادی از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کنند و امکان نگهداری آن به صورت سرد یا گرم را به شما می دهند. منظور از سرد و گرم بودن، نیاز کیف پول به اتصال به اینترنت است. کیف پول های سرد به صورت آفلاین دارایی شما را ذخیره می کنند و امکان هک شدن آن ها را از بین می برند. ولت های گرم باید به اینترنت متصل شوند و دارایی شما را به صورت آنلاین نگهداری می کنند. پس از خرید بیت کوین می توانید با تهیه یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین، آن را نزد خود نگه دارید. در این قسمت، تعدادی از بهترین کیف پول های بیت کوین را مشاهده می کنید:

  • کیف پول لجر (Ledger)
  • کیف پول ترزور (Trezor)
  • تراست ولت (Trust-wallet)
  • الکتروم ولت (Electrum-wallet)
  • اتمیک ولت (Atomic-wallet)

در بین موارد بالا، کیف پول های لجر و ترزور سخت افزاری هستند و تهیه آن ها رایگان نیست. اگر می خواهید از این کیف پول ها استفاده کنید باید از یک شرکت فروشنده کیف پول ارز دیجیتال آن را تهیه کنید.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : خرید بیت کوین ,قیمت بیت کوین ,کیف پول بیت کوین, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 19:06

توکن شیبا اینو یک آزمایش در جهت ایجاد جامعه خودجوش غیرمتمرکز است. توکن SHIB اولین توکن شرکت سازنده است و کاربران می توانند اقدام به خرید ارز شیبا اینو در مقیاس میلیاردها یا حتی تریلیون ها بکنند. ارزش این توکن ERC-20، با نام مستعار قاتل دوج کوین، می تواند زیر یک پنی باقی بماند و همچنان در مدت زمان کوتاهی (به طور نسبی) از دوج کوین پیشی بگیرد. توکن شیبا ($ Shib) که در سراسر جهان محبوب است و در حال حاضر هزاران درصد رشد داشت. همچنین اولین توکن ارز دیجیتالی است که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، لیست شد.

 

 

 

 

 

با خالق شیبا اینو آشنا شوید!!

 

خالق ناشناس توکن شیبا اینو با نام مستعار "ریوشی" شناخته می شود. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از بنیانگذار مرموز ارز دیجیتال شیبا اینو، مانند بنیانگذار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، وجود دارد. او در وبلاگ خود به نام RYOSHI RESEARCH، خود را به عنوان "فقط یک مرد که روی صفحه کلید بدون نتیجه ضربه می زند" توصیف می کند. ریوشی تاکید می کند که شیبا اینو (SHIB) یک ارز دیجیتال کاملا غیر متمرکز است و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی‌ ای نیز وابسته نیست.

 

 البته برخی حدس‌ هایی می زنند که ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) پشت نقدینگی اولیه SHIB است که به راه‌اندازی نقدینگی شیبا اینو در Uniswap کمک کرد. ریوشی همچنین اظهار داشت که Shiba Inu یک آزمایش در ایجاد جامعه غیرمتمرکز بود و بنابراین او تمام درخواست‌ های اینفلوئنسرها و پیشنهادات صرافی‌ های مختلف را که دریافت می‌ کرد رد کرد. وظیفه او دفاع از برند و ارائه پیشنهادات است، اگرچه او این کار را بسیار کم انجام می دهد. زیرا آخرین ورودی وبلاگ او به می 2021 برمی گردد.

 

 

بازاریابی شیبا اینو بدون یک دلار هزینه

 

وب سایت ارز شیبا اینو از هنرمندان از سراسر جهان دعوت می کند تا "جنبش هنری شیبا" را در حالی که جامعه شیبا خود را وارد بازار NFT می کنند، تقویت کنند. شیبا همچنین کمپینی را با استفاده از Amazon Smile به منظور جمع آوری کمک های مالی برای نجات سگ های واقعی و زنده شیبا اینو با انجمن نجات Shiba Inu ایجاد کرد. در اکتبر 2021، با انتشار اخبار احتمالی برای لیست شدن و فراهم شدن امکان خرید شیبا در صرافی رابین‌ هود قیمتش افزایش یافت. پس از آن برای مدت کوتاهی شیبا اینو جایگاه دوج کوین را از نظر ارزش بازار تصاحب کرد.

 

 کریستین براون، مدیر اجرایی رابین‌ هود، تلاش‌ های جامعه شیبا اینو را ستوده است و می‌ گوید یکی از چیزهای مورد علاقه‌ اش دیدن تعامل آن با جامعه برای  درخواست هایش بود. با این حال، رابین‌ هود در آن زمان ارز شیبا را لیست نکرد!  افزایش قیمت شیبا همچنین منجر به افزایش پذیرش آن در بین خریداران ارز دیجیتال شد.

 

 WhaleStats اطلاعات بزرگترین کیف پول‌های ETH را گردآوری کرد و دریافت که SHIB بیش از 20 درصد از کل سهم بازار تمام توکن‌ های ERC-20 را که توسط نهنگ‌ های اتریوم نگهداری می‌ شود را نمایندگی می‌ کند.

 

علاوه بر این، خرده فروشان به دنبال محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران کوچک، به طور روزافزون شروع به استفاده از توکن شیبا اینو به عنوان وسیله پرداخت کردند. به نقل از ریوشی، هدف نهایی این است که توکن شیبا اینو (SHIB) به یک ارز با ثبات جهانی تبدیل شود تا مردم در همه کشورها بتوانند از آن به عنوان پس انداز و روش پرداخت استفاده کنند.

 

 

 

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

 

این ارز تقریبا دو سال است که وارد بازار می شود. اما به دلیل رشد قیمت های بسیا بالا، در لیست اکثر صرافی های ایرانی این از خرید و فروش این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. سوال اینجاست که بهترین گزینه برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو کدام است؟

شما برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو دو راه دارید:

 

 

1- خرید شیبا از صرافی خارجی 

 

این روش اصلا به شما توصیه نمی شود. بله تعجب نکنید اما در این مورد به چند دلیل صرافی های ایرانی بهتر از خارجی ها هستند. اولین و مهم ترین دلیل خطر مسدودیت حساب توسط این صرافی هاست. چرا که این صرافی ها، به دلیل تحریم ها حق ارائه هیچ گونه خدماتی به کاربران ایرانی ندارند. همچنین کارمزد در این صرافی ها معمولا بالاتر است. چرا که برای خرید از این صرافی ها باید ابتدا از صرافی های ایرانی تتر یا بیت کوین بخرید برای همین شما دو بار کارمزد پرداخت می کنید. دلیل بعدی نداشتن پشتیبان فارسی زبان و زبان فارسی برای سایت است. این باعث می شود اشخاصی که تسلطشان به زبان انگلیسی پایین تر است دچار مشکل شوند.

 

2- خرید شیبا از صرافی های ایرانی 

 

اما خرید از صرافی ایرانی این مشکلات را ندارد. اما کدام صرافی داخلی را انتخاب کنیم؟ برای این کار کافیست واژه "خرید شیبا" را در گوگل سرچ کنیم. همانطور که میدانید گوگل سایت هایی که کاربر و مراجعه کننده بیشتری دارند را در اولویت های بالا نشان می دهد. اما به نتایج گوگل اکتفا نکنید ، نظرات کاربران و استفاده از راهنمایی های یک فرد با تجربه نیز در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

 

سخن آخر

 

سعی کردیم در این مقاله شما را با ارز دیجیتال شیبا بیشتر آشنا کنیم و به دلایل محبوبیت آن بپردازیم و خرید آن را برایتان ساده تر کنیم. امیدواریم که از این مطلب راضی باشید و نهایت استفاده را ببرید. در آخر خوشحال می شویم، اگر سوال یا نظری دارید در قسمت کامنت ها با ما درمیان بگذارید. پر سود و سلامت باشید.

 

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال شیبا اینو, خرید ارز دیجیتال شیبا, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 12:05